Serwis sprzętu i oprogramowania
Serwis sprzętu i oprogramowania dotyczący wszelkich urządzeń i programów eksploatowanych przez użytkownika
W ramach serwisu zapewniamy:
- maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii do 24 godzin – w wypadku konieczności bezpośredniego kontaktu serwisanta z klientem;
- znacznie krótszy czas reakcji – gdy istnieje możliwość (warunki techniczne) zdalnego rozwiązania problemu bez konieczności osobistej obecności pracownika firmy u klienta.
- serwis oprogramowania (stały i awaryjny) w tym instalację, konfigurację i rekonfigurację oprogramowania użytkowego i systemów sieciowych
- usuwanie awarii oprogramowania oraz baz danych;
- modernizację i rozbudowę systemów informatycznych (sieć, sprzęt, oprogramowanie);
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dotyczy oprogramowania i sprzętu eksploatowanego przez użytkownika zakupionego w naszej firmie.
W ramach serwisu zapewniamy:
- maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii do 24 godzin – w wypadku konieczności bezpośredniego kontaktu serwisanta z klientem;
- znacznie krótszy czas reakcji – gdy istnieje możliwość (warunki techniczne) zdalnego rozwiązania problemu bez konieczności osobistej obecności pracownika firmy u klienta.
- konsultacje telefoniczne dotyczące obsługi zakupionych programów;
- serwis oprogramowania (stały i awaryjny) w tym instalację, konfigurację i rekonfigurację oprogramowania użytkowego i systemów sieciowych,
- usuwanie awarii oprogramowania oraz baz danych;
- okresową konserwację oprogramowania (w ramach umowy);
- modernizację i rozbudowę systemów informatycznych (sieć, sprzęt, oprogramowanie);